Friday, January 13, 2012

They Got No Backbones yet Fantastic

Well, what are you about to see are human without backbones.. Well, you may watch all of them and suddenly feel the pain to your backbones, trust me..

Hm, I'm talking about a Gymnastic Performances by I don't know which happen to be at Midvalley  Megamall Center Court at 12th January 2012 noon.. I was about to get a picture of Midvalley updated deco after the Garden Mall deco after I suddenly amazed (like curious?) by them.. Here are them without backbones attached..

Well, this is when the 4 of the Kids mesmerized me with their technique.. Which I will never make it... Here is their picture and video..




Then, the 3 of them leave the stage and leave the other 1 which givin her time to play alone.. Ooppss, I mean, showing off alone.. And still, it's a no backbone performances again.. with her video..





Well, after the solo performances, they got the rest 3 of em present again.. And now with another suit.. Well, I like this suit best since we can see the movement better.. ^_^.v..

See, I told you.. They really have no backbones after all huh?? Again with their pic and video..









Well, soon after them was a performances with yeah.. backbones.. Well, they are strong though.. And still awesome.. Again with pic and videos..




And 2 of the early kids presenting a Cat Like gymnastic dances?? Which still got.. no backbones performances.. Damn.. It's just I don't have enough battery for the camera to capture a nice video.. So, just a picture then..


Well, I sponsored all of the performances as you can see my trademark were on the floor.. So, I'm thankful for that.. except for the single girl, stepping on my hair.. damn.. T_T.v..

Ok, if you need me to sponsor things for you, do email me at :


or Like my Facebook Page : Aki Borneo

or Follow me on Twitter : @AkiBorneo

Well, I have no money to sponsor actually except for the photoshop I used.. :-p.. Have a nice day you'll..

Aki : It's seems like yesterday, I don't have enough money for even buying a food, but now, feeling too full..

Related Post



23 hacking script:

Wyne @ Mouren Mauve said...

Haha, bagus owh ko kan, 'sponsor' urang buat performance 'melingkuk'.

Daniel Chiam said...

hahhaaha punya main tembirang xD

kasi jadi dulu bisnes ko tu bah :P

nowriz said...

sy pun pandai kagum kalau tgk performance gymnas begini..

siuk ni..

terus pandai ter-imagine sendiri. aa.. sy pun pandai ba kunu.. tp cuba try test.. terus kuyak seluar.. hahaha..

Va Va Voom said...

Buli tahan dorang "melingkuk" bilang si Wyne...kalo betul lah ko yg sponsor memang saya minta sponsor ko utk bawa dorang buat performance time annual dinner kami wakakakaka.

Yen said...

haha lawa la busku..ba, sepa2 yg mo buat charity event tu jgn lupa minta c aki sponsor.haha!

kay masingan said...

lathan dorang ni sangat teruk ni..perlu disiplin yang tinggi.

woi nah ko ka sponsor perfomance dorang ni..hahahhaha...minta puji..hehhehe

Michelle Sung said...

Hahaha semakin hebat o ko Aki smpai dapat 'sponsor' dorg ni..high5 dlu kita! gila eh ni ahli gymnast..AKi ko try bah join the club..mesti tmbah meriah kekekeke

Rungitom said...

Bah, sponsor dorang pigi sini KK lah :D

keykho said...

alahai tabah ja la tingu ni org yg ko sponsor ni reks..hahhahaaha....mesmerized jg lah! hahaha

StellaClaire-Richard said...

Lol..ko sponsor lg tu.. Paling manang.. Lol
Btw, sya pernah nmpk those similar performances time saya pigi Beijing about 2 yrs ago. Mmg mcm teda backbones oh dorang. Budak kici- kici lg tu. i mean ada juga lah budak besar.. Ko bygkan satu basikal mau dekat 20 org bulih naik LOL..

beaty said...

wah ada acrobatic...buli than owh..

ada stu kali sa tingu juga persembahan dari China d ranau ni..dei fitt betul durang bah

Rose Flower said...

Adui....ndak patah kah durang punya tulang blakang tu arr...i wonder. I heard durang ni kena train masi umur2 yang masih muda lagi sengsara baini tapi for yang perform ni sudah biasa shud be ok lah kali but still sa rasa tatap sengsara juga mangkali muscle2 dorang ni tau. tapi aki kalo ko sponser durang bawa lah durang p sabah kasi sponser kami pigi tingu juga hehe...

Nikel Khor said...

very nice..

missyblurkit said...

these folks are so amazingly agile. reckon i need to have my bones removed or melted to do what they are doing. hehehe

Cherrie.Mia said...

wah boss bagus oh sponsor org melinguk..ini kalau setakat main Yoga saja belum tentu pass ni..bah aki kalau kau ada anak nanti kau htr lah dorang p belajar ni..bila besar buli jadi akrobatik nanti..

meisnani said...

meliuk lentok.. ishh trase sakit tulang... nk p mnum anlene jap..



p/s : pdahal anti susu..

echaRierie said...

hahhahahahaha..
cayala Aki..sponsor tue..hihi..
btw, hebat2 bha durg ni..ndada backbones..haha

teha said...

hebat laa budak2 tu !

Armstrong said...

Ahaha that is a simple and nicely done Photoshop man.

Tu pokok dekat stage ba, macam pokok Christmas yang belum kena decorate ni hahaa.

Happy Saturday, man.

Azeanthy Paiman said...

oh,all of them are cute and their bodies also flexibility!thumbs up to them!



anyway,aki,blh ka bg sy link photoshop,mau download bh...susah pla mau cri link tu tau...huhu.

nGiau said...

menakutkan tapi berbakat! huhu

Miki Aya said...

klu sy, lma sdh patah tulang belakang.

SimplySeoul said...

I saw this kind of performance, live, once. and i was clenching my teeth the whole time.

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..