Thursday, June 9, 2011

Teka Teki

Ok,sini c Aki ada teka teki untuk dikongsi kepada semua orang.. Mesti ramai yang campen2 sini kan?? (c Aki tgh sot2 ni,layan ja) Jadi,sepa mau jawab,silakan jawab d KOMEN tu ah.. Hehehe..  Jangan kamu susah,senang2 ja soalan dia ni..

Ok,tanpa membuang masa (aik,ada masa ka pula terbuang?) ,Mari kita tengok teka teki2 yang mengarut ni.. Hm,Jawapan mesti Logik ah.. ^_^.v..

...............................

1.          Sebanyak-banyak haiwan,haiwan apakah yang namanya disebut 3 kali  
klu  :   sejenis binatang
(soalan senang ni)

 ................................

 2.           buka KULIT,nampak BULU,buka BULU,nampak BIJI,buka BIJI,nampak BATANG,buka BATANG,nampak AIR
klu   :     bukan lucah
 (jangan kamurang kuning sana)

................................
3.                  Sebanyak2 tahi,tahi apa ka yang kita tidak nampak??
klu     :    tahi,bukan benda lain
(hahaha.. soalan buduh)


..............................

4.                  Sebanyak-banyak Gula,gula apa yang merbahaya??
klu       :        Perempuan suka gula ini.. hahaha..
(sekali lagi,jangan berpikiran kuning)

.............................
5.                 Aku datang di tengah malam....Hadir di hadapan lilin......dan bersembunyi di belakang katil..... apakah AKU??
klu      :     ah,kamurang ni balik2 minta klu.. jawab dulu.. senang ni..
(hahaha,jangan cuai ah)



Ok kawan2.. Jawab kamurang.. Pandai2 la kasi tinggal jawapan di komen ah.. ^_^.v.. Ba,ngam la itu.. Palan2..
Aki    :    Paling benci teka teki teda jawapan..



by ©eXYanne Collection

Related Post



23 hacking script:

Yvonne Iman Felicianus said...

jawapan numbur 1 ja sa tau : labah-labah labah :P

Oyen said...

2. jagung..kan?

Cho said...

numbur 3 - tai dongot

numbur 4 - kmpulan gula-gula kali, hee

nGiau said...

soalan 1 jawapannya..labahlabahlabah.heheh

Aki said...

aiseh,laju ebon sama ngiau jawab soalan senang oh kan?? Hehehe..

c Oyen jawab betul sudah.

c Cho hampeh,1 pun teda betul...


Ai ba,ada 3 soalan lagi ni.. hahaha..

dihadiha said...

rex! tanpa menengok komen2 terdahulu
saya mahu jawab
soalan 1 : labah labah la bahhh..... XD

soalan 2 dan seterusnya sy tak tahu, tapi try jugaklah jawab :

soalan 2 : jagung?? (mcm x)
soalan 3 : tahi bintang?? (xsureee)
soalan 4 : mustahil gula kapas
soalan 5 : bayang2???? (huh)

soalan satu je betul! XD

Aki said...

Diha2.. Soalan 1 dan 2 betul!!!
Soalan 3 dan seterusnya.. SALAH.. hahahaha..

Oyen said...

numbur 3. taie kena flush..kan..haha

Aki said...

Totally Wrong Bosku.. Hahaha..

Azeanthy Paiman said...

jwpn no 1..labah labah labah..huhu..

pastu byak2 tahi,tahi yg kita x nmpk tahi bintang.betul ka aki??hehe...

Aki said...

jawapan no 1,ngam..

no 3 - Totally salah.. Hahaha.. ^_^.v..

Oyen said...
This comment has been removed by the author.
Oyen said...

ngam la tu..klu suda flush mana bulih nampak..

Aki said...

oh,masi salah lagi bosku.. hahahaha.. masi nampak ba tu.. pasal ko nampak la ko flush.. kalau dia sudah kena flush,bukan tahi lagi.. lubang jamban sudah.. hahaha..

Cho said...

numbur 3 - sy dpt udah jawapan. klu salah jg, mimang sia2 ja sy bfikir tahi yg pernh wujud didunia ni smpai pening kepala... jawapan.. jeng jeng jeng... bunga tahi ayam

Aki said...

SALAH sahabatku.. sila cuba lagi.. Hahaha..

Cho said...

SALAH!!!? ades, sy try lg..klu salah jg, mimang sy tarjun dr atas CP ni... jawapan saya, tahi yang kita pijak.. klu kt nmpak tu tahi, mana da kt pijak kn...hehehe...bulih pakai jg vah kan jawapan sy ni...

Aki said...

Akhirnya ko selamat daripada terjun dari atas CP.. Hahaha.. Ya betul.. Ba,ada 2 soalan lagi ni..

(pura2 lagi ko lambat2 bagi jawapan ah.. Padahal soalan kita juga ni dulu2....hahaha..)

fazrulnoor said...

LABAH LABAH LA..BAHHH
MENGAPA BAH KAU BERUBAH MENGAPA BAH

Aki said...

Ni yang aku menyesal ajar c Kuda ni nak komen dalam blog.. kan dah macam2 jadinya.. Hahaha..

Cho said...

bah rexs, apa gia javapan numbur 4 sama 5... sy lupa gia udah jawapan tu teka teki...tua gia sdh sy ni....ngah5x....

Aki said...

Oh,relaks ko Cho.. Hehehe.. ^_^.v.. Sabar dulu.. ^_^.v..

samizul.net said...

Hahaha..

Nampaknya ada yang belum betul dijawab lagi tu, keh3.. Aku cuba kunu jawab, ehe..

#3 = Tahi Mata/Hidung/Telinga

#4 = Gula2 "Kiss Me"

#5 = Huruf L

Kalau salah/betul, kasitau.. Nanti cuba lagi.. Hahaha

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..