Monday, July 4, 2011

Bercinta Perlu Sebab??

Hehe.. Mari kita renungkan bersama.. Apakah perlu sebab untuk menCINTAi.. ^_^.v.. Hehehe.. c Aki suka ni.. Dan ini adalah untuk perhatian kepada semua Jantina.. ^_^.v..




*************************************

Sachi : Kenapa Rio sukakan Sachi ..? Kenapa Rio cintakan Sachi? 

Rio : Rio tidak boleh beritahu sebab .. tetapi Rio benar-benar menyukai Sachi .. (aik,tidak dapat jawab nampak.. haaaa...)


Sachi : Rio tidak dapat beritahu Sachi apa sebabnya?? ... bagaimana Rio boleh mengatakan Rio menyukai Sachi? Bagaimana Rio boleh mengatakan Rio Cintakan Sachi? 


Rio : Rio benar-benar tidak tahu alasannya, tetapi Rio benar-benar menyayangi Sachi. 


Sachi : Tiada! Sachi mahu Rio beritahu Sachi sebabnya.Teman lelaki kawan-kawan Sachi boleh memberitahunya mengapa mereka mencintai dia, jadi kenapa Rio tidak?! ... (memaksa juga ko ni Sachi)



Rio : Ok .. ok! Kerana Sachi sangat cantik, kerana suara Sachi sangat manis, kerana Sachi sangat mengambil berat, kerana Sachi penyayang, kerana Sachi yang bijak dan cerdas, kerana senyuman Sachi, kerana setiap pergerakan Sachi .. (aiseh,punya manis mulut c Rio ni kan?? Hahaha)






Malangnya, beberapa hari kemudian, Sachi bertemu dengan kemalangan yang serius mengakibatkan kecederaan kekal (kesian c Sachi.. Sudahla Cute...hm) Rio kemudian meletakkan surat di sisi Sachi, dan kandungan surat tersebut berbunyi: 









Sayangku Sachi,  (<--chewah,macam ayat c Aki sama c Sumandak oo.. :-p) 


-Kerana suara manis Sachi bahawa Rio menyayangi Sachi ...  Kini,  Sachi boleh bercakap? Tidak! Oleh itu Rio tidak boleh menyayangi Sachi.


-Disebabkan penjagaan Sachi, Rio sayang Sachi ..  Sekarang Sachi tidak dapat menunjukkan kepada Rio, oleh itu Rio tidak boleh menyayangi Sachi.


-Kerana senyuman Sachi, kerana setiap pergerakan Sachi, Rio cintakan Sachi .. Sekarang Sachi boleh senyum? Sachi boleh bergerak? Tidak, Oleh itu Rio tidak boleh menyayangi Sachi ...


-Jika CINTA memerlukan sebabnya, seperti sekarang, tidak ada sebab bagi Rio untuk mencintai Sachi lagi. Adakah CINTA memerlukan sebab? Jangan sekali-kali! Oleh itu,


-Rio masih menyayangi Sachi ... dan Rio akan menCINTAi Sachi selama-lamanya! (oh sweet.. ^_^.v..)


Mengasihi anda,

Rio





*************************************


Hm,jadi kawan2.. Siapa yang selalu bertanya dengan pasangan tu?? (terasa kuyak??) Hehehe..




Aki : Bila c Sumandak tanya soalan ini,dengan pantasnya c Aki akan bagi Link ini.. Hahaha

by ©eXYanne Collection

Related Post



13 hacking script:

♥ Connie . said...

MAU MUNTAH (instead of ketawa) HAHAHAHA

Aki said...

ahaha.. y Gyrle?? :-p

♥ Connie . said...

pening sa baca :P

Aki said...

pening?? hm,confused si Aki tau.. ada rasa mo makan yang masam2?? :-p

Aemy Shamy said...

Hehehe...si Sachi & Ripo pula ni kali aa..ni mesti tgk Kawin Masal kan. Haha. But u're rite, love doesn't need reasons. Sy pun pernah tanya soalan tu sma bf tp ketara ni dia xtau apa mau jwb..hehe..sy tau love tu perasaan yg kita x dpt explain kn ^^

echaRierie said...

hahaha..siuk ni..
btl2..

Aki said...

Aemy : Haha.. ya,Kawin Masal.. Hm,tu lah.. selalu c Aki kena tanya ni soalan.. pandai2 ja la jawab.. ^_^.v.. Skrg,senang sudah mo jawab.. hahaha..

Aki said...

echa : Apa yang siuk?? :-p

nowriz said...

hehehe.. dulu2 masa baru kenal cinta.. biasa bagi soalan ni sama si dia.. dulu2 ex-Bf akan cakap macam2 kata manis.. senyum sampai telinga juga bila dengar.. tapi dalam hati tetap menidakkan cakap dia.. bila tengok cermin diri.. kita lebih tau siapa kita...

p/s : cinta tak kenal siapa.. ko cantik ka, ko bida ka, ko baik ka, ko jahat ka, ko bisu ka, ko cacat ka,ko muda ka, ko tua ka.. pokoknya klu uda cinta.. belacan pun rasa cokelat.. ;p

Aki said...

kak Nor : C Aki nda makan belacan!! Hahaha.. :-p.. Hm,tu lah.. gitu la tu Kak Nor.. ^_^.v..

Amiirah-Cassan said...

tida juga kuyak laa , hehehe belum lagi tahap kuyak , wawaawa

dyg said...

hahahhaa.,tiapayah sbb.,tp klu bf aku tny kanapa, aku mau palaingkik dia pastu ng tgk entry nih

Aki said...

dyg : Hahaha.. sila2.. ^_^.v..

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..