Sunday, August 7, 2011

2011 FA Community Shield : Manchester United VS Manchester City

Getaran amat terasa di Stadium Wembley,England apabila pasukan Manchester City mendahului pasukan Manchester United dengan 2 jaringan berbalas kosong pada separuh masa pertama..

Ya,piala yang menjadi rebutan ialah FA Community Shield yang merupakan tirai pembuka kepada Barclays Premier League untuk tahun 2011/12.

Jaringan daripada Lescott 38' dan Dzeko 45' membuatkan kedudukan Manchester City selesa di hadapan pada separuh masa pertama permainan.
Namun,hasil gol dari pemain pertahanan Manchester United, Smalling, pada minit ke 52' dan Nani pada minit ke 58' menyamakan kedudukan kedua-dua pasukan sebelum Nani membuat jaringan minit ke 90' pada masa kecederaan bagi Manchester United menjulang piala sumbangsih itu selama 2 tahun berturut-turut.



Adakah ini bakal menunjukkan penguasaan Manchester United sekali lagi dalam Barcalys Premier League pada musim ini?? Ataupun bakal diberi tentangan hebat oleh pasukan-pasukan lain?? Chelsea dengan pengurus barunya,André Villas-Boas yang nampaknya agak selesa dengan keadaan pasukan sepanjang perlawanan persahabatan.. Begitu juga dengan Arsenal yang agak selesa dengan pemain-pemain mereka yang begitu berpengalaman di persada BPL..


Apa-apapun TAHNIAH untuk Manchester United dan mari kita sama-sama menantikan pembukaan perlawanan bagi BPL pada 13 Ogos 2011 ini.. Mari bersama-sama kita ramaikan kedai-kedai mamak 24 jam dengan teriakan kita!! ^_^.v.. Apa-apapun,seperti biasa,HIDUP CHELSEA!!! ^_^.v..


ketika beraksi pada musim 2009/2010 ^_^.v..


Aki : Nampaknya,rumah bakal menjadi stadium selama setahun!! ^_^.v..



by ©eXYanne Collection

Related Post



3 hacking script:

Alif Haris said...

hehehe MU terbaik bro :)

beaty said...

takajut sa ada muka c aki..ngem2 tingu kamera lagi tu..ahahahah

Elih Japahar said...

MU memang main mantap semalam, tapi kehadiran sy menyaksikan perlawanan..untuk melihat MU kalah ahahaha!

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..