Thursday, July 7, 2011

Lelaki Seksi pada Mata Wanita

Howdy!!

Entri kali ini saya mau cerita pasal perempuan..eh,lelaki..eh perempuan eh, ahh..mana-mana la..yang penting apa yang gals selalu tengok la di tubuh seorang lelaki...
Untuk menjawab persoalan tersebut..(skema pla ayat) kita kena lihat dia jenis perempuan yang macam mana..perempuan ni ada banyak jenis dan kategori. Aha, kenapa perlu tengok kategori?
Ok begini, perempuan ni ada macam-macam jenis dan lain-lain taste, dan perangai..So, it's not fair la kan kalau mau bilang semua perempuan ni sama....

Baik la, di sini saya akan buat list la supaya kamurang senang paham..........


*****************

Aha,nampak tu ayat2 di atas yang gantung?? Hahaha.. Kalau mau tengok sampai habis,jom serbu SINI!! Klik Beramai2 untuk ke BLOG BELIAU!!

Aki : Hahaha.. Ingatkan Lelaki jak suka tengok perempuan Seksi..

by ©eXYanne Collection

Related Post



10 hacking script:

Anonymous said...

pedahal ko malas mau taip kan Aki. bahahahah

Xx said...

for me , mata dan dada :) hehehe TAK SUKA DADA BERBULU :(((((

Aki said...

tiara : Ko tau2 ja oh kan?? ^_^.v.. Hahaha..

Aki said...

miira : sa ingat ko mo yang dada macam karpet.. Hahaha..

virgo19 said...

aku suka tgk senyuman...tp aku x suka tgk korea mcm owner blog tu ckp...(sorry ah..)...hehe ada pena skali aku ckp dgn bf ku "i'll wear ur smile' msa kmi parted dlu...n 1 lg aku ni jns ppuan yg fetish dgn tapak tgn...wajib tapak tgnnya besar dr aku...hehe...lol

Abu Bagi said...

baikla aki aku klik..hehehe

Aki said...

virgo : Wah,cam tu ah.. hehehe..

Aki said...

Abu : Ngam2.. Hahaha..

aemynadira said...

Ko xda idea ba ni kan sebenarnya..? Hehe. Btw suda sy baca blog dia smlm..haha

Aki said...

aemy : saja mo promote blog dia.. tulung kawan kan.. ^_^.v..

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..