Monday, August 22, 2011

Entri Awet Muda : Mana satu yang dah Kahwin?

Amaran : Entri ini mungkin mendorong anda berfikiran lucah,tapi tak lucah pun.. Haha



Seorang Guru sekolah ingin menguji IQ anak Muridnya iaitu Aki. Aki juga merupakan seorang murid yang agak nakal,jadi memang sesuai cikgu ini menguji IQ Aki..

Cikgu : Aki,cikgu nak tanya. Ada 4 ekor burung di atas ranting sebatang pokok. Datang seorang pemburu,menembak jatuh 1 ekor burung itu. Ada berapa ekor burung lagi yang tinggal di ranting itu??

Aki : Mana ada yang tinggal Cikgu.. Sebab bila 1 dah kena tembak,yang lain tu mesti terbang bertempiaran.. Soalan Bonus betul la Cikgu ni..

Cikgu : Salah.. Salah... Jawapannya 3. Tapi,cikgu suka dengan cara anda berfikir.. Hahahaha..

Lalu Aki pun panas hati kerana dipermainkan oleh cikgunya. Dia pun membalas...

Aki : Ok Cikgu,giliran saya pula untuk menyoal. Ada 3 orang perempuan duduk di perhentian bas,dan sedang makan aiskrim. Perempuan pertama makan aiskrim dengan cara mengigit. Perempuan kedua pula makan aiskrim dengan cara menjilat manakala perempuan ketiga makan aiskrim dengan cara menghisap. Bagaimana Cikgu menentukan mana satu perempuan yang sudah berkhawin??

Cikgu : Mungkin perempuan yang ketiga... sebab.. dia.. makan aiskrim... dengan... err... (Malu-Malu)

Aki : Salah!! Masa diorang makan aiskrim tu,Cikgu tengok la mana satu perempuan yang pakai cincin kahwin.. Yang pening kepala sangat kenapa?? Hahahaha..

Ho..ho..ho..ho..ho...

sumber : Cerita Lucu Yorut-Orut


Lagi Entri Awet Muda :

http://exyanne-collection.blogspot.com/2011/08/entri-awet-muda-ibuku-seorang-perantau.html
http://exyanne-collection.blogspot.com/2011/08/petua-untuk-awet-muda-dan-berseri-seri.html


Aki : Jangan suka main saiko dengan Aki.. Hohoho..

by ©eXYanne Collection

Related Post



12 hacking script:

v said...

hahaha adik sa pernah kasi sa ni sebagai teka teki.

beaty said...

nah kan kana suda...heh heheh..hehehe wakakak..lucu..tu la terlampau fikir tu soalan dia..

nowriz said...

hahahah... tekena si cikgu.. otak kuning jua tu cigu.. hihih

Dida mumin♥ said...

oh..cigu...jgn ko main-main sama si Akidal....silap perhitungan betul la ko ni cigu...hahaha

kay masingan said...

hahha..itulah bezanya fikiran kanak-kanak dengan orang dewasa. Orang dewasa tend to fikir sesuatu itu secara logik dan lebih mendalam..kanak-kanak, simple ja..

Dev Clarehova said...

sa rasa...yg menggigit tuuuulahhhh yg sedang makan eskrin degn enak..hahhaha

odoi aki....hahahaha....luchaaaa sikhit hoo hooo...

misya mialen said...

hahahhaa..klu budak tnya aku begitu..mmg siap sdh aku buat muka garang dan ckp ah, soalan itu pun kamu tidak tau jawab.hahaha.

Elih Japahar said...

Cikgu otak kuning ahahahaha! baru kau tau...

Beatrice Bianus said...

mo tcabut sy punya jantung..ahahha

Aemy Shamy said...

hahaha..ketara la tu cikgu otak kuning! kisah benar ka ni Aki? berani juga ko tanya cikgu begitu..ahahhaha...lucu ohh...
nah muda suda sy..hilang suda kedut d mata :p hehe...

Armstrong said...

LOL lawa la Mr Aki. You da man! ;D Kalo ini cerita benar, sia salute ko brabis hahaa.

Geng, bukan awet muda ni. Awet bikin pikiran melayang jauh wakakaa. Or itu sia ja berpikiran begitu? :P

Yvonne Iman Felicianus said...

otak sangat kuning wahai cikgu.hahahaha campen c aki kc kena cigu dia..hahahah

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..