Thursday, August 18, 2011

Helmet Motor?? Mana satu yang sesuai??

OK,gambar-gambar yang ditunjukkan ini didapati dari sini 


Di sana ada banyak lagi design yang menarik... 

Si Aki hanya pilih beberapa untuk dijadikan panduan untuk dibeli,buat dan pakai.. ^_^.v..

Mana satu yang sesuai??


Design Helmet :




Menarik kan?? Mo jadi IRONMAN la.. ^_^.v..



Aki : Kalau pakai helmet camni,mesti orang tengok2 kan??

by ©eXYanne Collection

Related Post



11 hacking script:

Amiirah-Cassan said...

eee , haha yg ptama tu bah , macam kepala voldemort seja ni tem harry potter ptma , haha suka suma yg spiderman , ngam !

Nurul Iman Rosman said...

cop!
iman nak yang spongebob tu.

COMEL giler kot ;)

beaty said...

kreatif ni urang buat..tp yang ada crack tu kan dei bikin takut bi

♡ a-Me ♡ said...

Aki.. tkut nnt klu pakai orang sebelah terkejut... ;P

nowriz said...

iron man yang smart!!! :D

MosePA said...

Punya main santik tu helmet... Tapi, kalau pakai cni Malaysia, tdk kena tangkap kah?

kay masingan said...

eh, satu pun sa x suka...scary o....

Azeanthy Paiman said...

sy sama sis kay smaa,tdk mau mana2 pun..sy phobia sdh sma motor aki.huhu..

Aemy Shamy said...

fuyoh!!! punya creative! haha..smat ohh..sy suka yg spiderman tu...klu mcm ni sy mau ambil lesen motor la..hehe :p
ya yg ironman pun smat geng ^^

Elih Japahar said...

ops! ni ada cop sirim kah ni Aki??

ABU said...

yg gambar serigala sesuai tuk kau tu aki..beli mu la skarang..

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..