Tuesday, August 2, 2011

Nak Penampar??

Aki adalah seorang saintis terulung, dia berhasil mencipta robot yang boleh mengesan pembohongan, dia membuat robot itu sehinggakan ketika mendengar pembohongan, robot tersebut akan terus menampar si pembohong itu…

Aki dengan bangganya membawa robot itu ke ruang tamu dan menunggu anak lelakinya pulang. Tapi anaknya tidak kunjung pulang. Sehingga pagi barulah anaknya pulang...

Kamu dari mana?” tanya Aki.

Ada pelajaran tambahan ayah”, jawab anaknya.


*PLANG* Robot tersebut menampar anaknya.

Nak, ini adalah robot ciptaan ayah, dia akan menampar sesiapa yang berbohong! Sekarang katakan dengan jujur, kenapa kamu pulang lewat??

Maaf ayah… saya baru habis memonton movie di rumah kawan…”.

Cerita apa?

Cerita Papadom ayah”.

*PLANG*

“Katakan dengan jujur cerita apa?!”

“Maaf ayah… saya tengok cerita lucah”.

Mendengarkan itu marahlah Aki.

“Kamu nie… kecil-kecil dah nakal… kamu nak jadi apa bila besar nanti?! Malukan ayah saja perbuatan kamu nie. Masa ayah kecil dulu , ayah tak pernah pun buat macam nie.

*PLANG* Aki ditampar oleh robotnya.

Suasana hening untuk beberapa ketika…

Isteri Aki kemudian masuk ke ruang tamu dan langsung berkata… “Huh, sama saja kelakuannya, ke mana akan tumpahnya kuah kalau tak ke nasi? Bagaimana pun sememangnya dia anak awak…”

*PLANG*

Robot menampar isteri Aki sebelum isterinya sempat menyelesaikan kata-katanya…

dan semua terdiam…

.............



Aki : Perlukah robot seperti ini dicipta?? Hahaha..


by ©eXYanne Collection

Related Post



14 hacking script:

echaRierie said...

hahaha..gila ni robot..
klw btl2 sakit kali ya..hehe ~

Aemy Shamy said...

Uinah bahaya juga ni....lama2 smua org pun kna *PLANG* oleh tu robot, nnt ko sendiri yg kena :p hehehe....tu mebuktikan stiap individu ada hypocrisy masing2.. ^^

Anonymous said...

Haha.. Reks, semua pembuhung kan ... Anak luar nikah ba pula tu anak tu haha ..

beaty said...

wah....kalau ada robot mcm ni kan siok...lol..matai orng tidak berani buhung

Azeanthy Paiman said...

WAAAA......smart nya header baru!!!

and c robot tu pula btul2 amazing!takut org mau bhong oo klu ada robot gni aki.hah..

mi$$ oZja said...

hahaha..matai la urang kalau robot bgini memang ada. bagus diam2 xpayah becakap..:P

Dida LiciouS said...

*PLANG*
saya tampar si robot duluan...
*PLANG*
*PLANG*
*PLANG* lagi....

Chii said...

hahahahaha...

Nana Eddy said...

waaaah~~ horror nya kalau jadi macam tu~ hak hak

germaine said...

adui.. pecah rumahtangga sbb robot c aki.. hehe :p

nunui Joe said...

haha sakit jiwa oh kalau ada robot begitu. ehehe

Armstrong said...

Dan seterusnya si bapa mengajar robot itu berenang di longkang... wakakaaka.

kay masingan said...

hahahahha.......*pingsan katawa*

hazz death said...

c aki la plg da best.....hoho
*PLANG*

aish! btul bh.....
*PLANG*

hehehe

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..