Monday, September 19, 2011

Lagi nak tukar ka??

Ok,si Aki baru saja bangun dari tidur yang indah di opis.. Ada 4 jam ++ juga tidur.. Adapun,kerana terlalu berfikir,biasanya apa yang kita fikirkan itu, akan masuk ke dalam mimpi.. Dan ya, apa yang si Aki selalu fikirkan 2-3 hari ini telah masuk ke dalam mimpi si Aki..

Percubaan untuk menjadi separuh profesional dalam dunia blogging?? Iya,itulah yang si Aki mimpikan.. Kan best kalau ada domain sendiri.. Itu kiranya pencapaian seorang blogger juga kan?? Lagipun nampak profesional sikit kalau dah ada domain sendiri.. So,siapa ada cadangan??

Lagi satu,berkenaan nama blog ini, Zon si Aki Karut dilihat oleh si Aki sebagai sesuatu yang harus ditukar juga jika ingin dilihat profesional.. Yalah,bagi pembaca setia si Aki,sudah tentulah dah biasa dengan rupa header dan ayat si Aki,jadi tidak kisah la.. Tapi bagi mereka yang tidak kenal si Aki,mesti baru loading page,tengok header,terus tutup..


Contohnya,baru-baru ini,ramai yang cuba masuk ke dalam blog si Aki melalui keywords Myvi 1.5.... dan kebanyakkan dari mereka tidak mensia-siakan masa mereka dalam blog ini.. Mungkin sekali kerana loading blog ini lambat,dan juga nama blog ini yang kurang profesional.. Yalah,mana diorang tau ada info berguna dalam ni kalau dah nama pun Zon si Aki Karut.. Konfem la dia sangka dia sedang kena KARUT!! Haha..

Jadi,apa pendapat anda kalau si Aki tukarkan kepada ZON si AKI BORNEO?? ^_^.v.. Pendapat2..



Aki : Blogging ni betul-betul buat ketagih.. Hahaha.. 

by ©eXYanne Collection

Related Post



9 hacking script:

Anonymous said...

HEHEHE....bah tukar la bah..zon si aki borneo tu boleh tahan juga..ngam dgn wsb tu cuma sabahan tu tukar jadi borneo ja.. borneo ni nmpak mcm antik cket..hehe :D

Elih Japahar said...

sa mana2 pun tatap sukung c Aki..ko kan kaki karut haha, tapi mana2 pun ok bah kalau kau

Anonymous said...

Saya sokong perubahan ke arah profesionalisme. Tapi sa kurang pasti apa nama profesional yang bagus. Apa nama pun yang penting ia mencerminkan ko :) dan apa yang ko percaya.

Eudora Priscilla said...

yea Aki sy sukung.. mari kita tukar domain sama2.. tp sy pun skg nie tgh bgung mau guna apa nie? macam KlaraParis tu brand suda.. huhu..

Enta la Aki sy besa suda Aki Karut oo..

beaty said...

hahhaha tu la aki tu ari sa mimpi ko ada domain suda ni...deii aki aki....okey juga bha aki borneo siok juga ni...

pasal loading memng ada sikit slow la...mungkin blog sia pun loading kureng ni...

fazrulnoor said...

sa rasa kau bagus tukar rambut kau la si aki..hahahah..sa rasa kau tukar nama aki kl gangster..sbb kau selalu karut sama org lain. tp bole bah kalau kau

Just said...

mcm ngam lagi aki karut dari aki borneo.. tp mungkin sbb sdh lama guna aki karut kan so sdh besa di telinga la.. apa2 pun c aki tatap satu kan.. huahahahah...

Misya Mialen said...

pndpt aku kan ki, btul la klu mo jd pro, blh la karut tu kpd borneo. sbb aku perhatikan isi blog ko more on positif side ttg hidup ko...;D jd, lawa aku rasa klu pki tu borneo;D

aemynadira said...

emmm....that title is cool, tp sy lg prefer ada word "karut" ^^

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..