Friday, October 14, 2011

Kisah Di Neraka

Seorang penjahat telah ditembak dan koma di hospital selama beberapa hari.

Pada masa komanya, dia bermimpi dibawa oleh Malaikat ke Neraka..


Ketika tiba di neraka,dia sangat terkejut melihat begitu ramai orang clubbing, minum judi, dan banyak gadis2 yang cantik dan seksi.. Dia segera mahu cepat - cepat masuk ke Neraka itu tapi ditahan oleh Penjaga Neraka.


"Tunggu dulu!! waktu kamu belum tiba!! Kembalilah ke dunia dan berbuat jahatlah kamu sejahat-jahatnya, maka kau pasti akan ke Neraka!!"

Akhirnya dia telah kembali ke dunia dan kembali melakukan kejahatan sedasyat-dasyatnya dan akhirnya dia ditembak mati oleh Pegawai Polis.

Dia telah dihantar malaikat ke Neraka tetapi sekali lagi, DIA AMAT TERKEJUT!! kerana di dalamnya penuh dengan api, kesakitan, bau darah dan binatang berbisa. Teriakan meminta tolong terdengar d mana2..


Lalu dia bertanya....

"Waktu yang lalu Neraka tidak begini??"

Iblis tersenyum lalu berkata.......

OOOOO itu hanya wallpaper.. waktu itu tengah PROMOSI untuk menarik pelanggan ! !  ^_^.v..



Aki : Jangan terpengaruh dengan keseronokan yang hanya dilihat dari luar.. :-p

Related Post



13 hacking script:

Niena Pengembara Ilahi said...

hahha..promosi masuk neraka..kuang aja iblis tu

Daniel Chiam said...

Ahahahahaha kotoh kana tipu XD

Aemy Shamy said...

hahaha neraka pun ada promosi aa..kurang asam tul..hahahha!

Elih Japahar said...

Sori bro...lama inda mampir ke sini..:) iblis ni nak penampar sa mungkin bhahaha

SoLy SoLicious said...

...boleh pulak promosi..haishhh

Kalamhati said...

huhuhu siap ada promosi lg tu..

aiEz said...

senget,hahaha...

eh aki macam mana?dah okeh ke?

nunui Joe said...

Padan mukanya. hehehehe

kay masingan said...

ada mesej tersembunyi..tapi saya tertipu juga lah. hehe, saya ambil serius tu tajuk mula2...:)

Hana Ayra said...

'OOOOO itu hanya wallpaper'
Haha. Kan dah kena tipu.

Nani said...

Neraka pun dia nda tau hehe

nc said...

abis la...WALPAPER!!!!

(^_^)

lilies.john said...

ahahahahha.. baru sy terbaca td.. expired suda br sy terbaca owh akn.. ha ha.. tp lawak la.. ha ha ah ah

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..