Wednesday, August 17, 2011

Entri Awet Muda : Ibuku Seorang Perantau

Cerita ini dibaca oleh si AKI di Blog si Lilie  John <-terjah beliau!!.. Terus si Aki guling-guling ketawa sampai sekarang..

AWET MUDA la katakan.. Ok,dipersilakan membaca,




Ada seorang ibu ni yang betul-betul mengantuk dan ingin tidur...
Lalu tiba-tiba ditanya oleh anaknya;

"Mak, mak sudah pernah pijak Labuan?" 

Si ibu menjawab;

"Sudah Nak..." 

Terus si anak bertanya lagi;

"Kalau ke Kuching?" 

Si ibu Menjawab;

"Sudah anak ku..."

Terus si anak bertanya lagi;

"kalau ke Brunei sudah mak?" 

Si ibu menjawab;

"Sudah"

Lalu si anak bertanya lagi;

"kalau Johor, KL, Penang mak sudah pegi?" 

Sambil menahan mengantuk si ibu pun menjawab;

"Tidur lah nak, tinggal mulut kau saja yang belum mama pijak ni....!!!" 




Aki : Jangan kacau mama yang ingin tidur.. ^_^.v..


by ©eXYanne Collection

Related Post



13 hacking script:

echaRierie said...

Hahahahahahaha..
ni baru mama..hahaha

Amiirah-Cassan said...

hahaha bagi lagi entry mcm ni , aku mo awet muda ni , hhahaha budak2 kan byk tnya , bkin panas , hhahaha ~

Cahya Qasehnya said...

hahaha. pg tidur skrg... :p

v said...

hahahahah!

Yen said...

kesian la budak tu..hahaha!

nowriz said...

hahahaha... adei... gerigitan betul uda mamanya...

beaty said...

adehhh...hahaha matai la..kalau kana pijak mulut

virgo19 said...

adei geng...punya kik...ni bru la mama....:D

trus awet muda jua sy ooo...mn mau cri...lol

tiara dryden said...

hahahaha. suda org mau tidur, sana la jg dia byk soalan ;D

Anne Nurain said...

hahahaha...
hahaha dan hahahahaha lagi..

adess, pnya sandi mama ny..
c anak pn byk tny btul, sikit lagi kena pijak mulut.. XD

aiEz said...

hahahaha..lawak la,gelak trus baca lawak senget ni,,heh..

nunui Joe said...

haha mama rox! :D

Niena Pengembara Ilahi said...

pakai photoscape.. ramai yg tatau yg photoscape ni mudah n xpening kepala hehe

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..