Wednesday, August 17, 2011

Entri Awet Muda : Ibuku Seorang Perantau

Cerita ini dibaca oleh si AKI di Blog si Lilie  John <-terjah beliau!!.. Terus si Aki guling-guling ketawa sampai sekarang..

AWET MUDA la katakan.. Ok,dipersilakan membaca,




Ada seorang ibu ni yang betul-betul mengantuk dan ingin tidur...
Lalu tiba-tiba ditanya oleh anaknya;

"Mak, mak sudah pernah pijak Labuan?" 

Si ibu menjawab;

"Sudah Nak..." 

Terus si anak bertanya lagi;

"Kalau ke Kuching?" 

Si ibu Menjawab;

"Sudah anak ku..."

Terus si anak bertanya lagi;

"kalau ke Brunei sudah mak?" 

Si ibu menjawab;

"Sudah"

Lalu si anak bertanya lagi;

"kalau Johor, KL, Penang mak sudah pegi?" 

Sambil menahan mengantuk si ibu pun menjawab;

"Tidur lah nak, tinggal mulut kau saja yang belum mama pijak ni....!!!" 




Aki : Jangan kacau mama yang ingin tidur.. ^_^.v..


by ©eXYanne Collection

Related Post



13 hacking script:

echaRierie said...

Hahahahahahaha..
ni baru mama..hahaha

Amiirah-Cassan said...

hahaha bagi lagi entry mcm ni , aku mo awet muda ni , hhahaha budak2 kan byk tnya , bkin panas , hhahaha ~

Cahya Qasehnya said...

hahaha. pg tidur skrg... :p

Anonymous said...

hahahahah!

Yen said...

kesian la budak tu..hahaha!

nowriz said...

hahahaha... adei... gerigitan betul uda mamanya...

beaty said...

adehhh...hahaha matai la..kalau kana pijak mulut

virgo19 said...

adei geng...punya kik...ni bru la mama....:D

trus awet muda jua sy ooo...mn mau cri...lol

Anonymous said...

hahahaha. suda org mau tidur, sana la jg dia byk soalan ;D

Anne Nurain said...

hahahaha...
hahaha dan hahahahaha lagi..

adess, pnya sandi mama ny..
c anak pn byk tny btul, sikit lagi kena pijak mulut.. XD

aiEz said...

hahahaha..lawak la,gelak trus baca lawak senget ni,,heh..

nunui Joe said...

haha mama rox! :D

Niena Pengembara Ilahi said...

pakai photoscape.. ramai yg tatau yg photoscape ni mudah n xpening kepala hehe

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..