Tuesday, August 16, 2011

Pengumuman tengah malam!!

Tiba-tiba sis Ellen buat pengumuman tengah malam (dah pagi dah) dengan si Aki tadi.. Dia cakap TAHNIAH sebab Menang.. aik,menang apa?? Cek la URL yang diberi iaitu,

Pengomen terbaik blog mummynemo.com [Julai-Ogos 2011]

Tahniah kepada semua pemenang!!!
Dan,wah,si Aki ada menang 1 hadiah comel yang berupa....


*
*
*
*
*
*
*
*
*





Minyak Wangi AVON ESSENCE 50ml... ^_^.v.. Thanks Sis Ellen.. Tidak tau pula,tiba-tiba dapat hadiah.. ^_^.v.. Nah,itu untuk Julai - Ogos.. Untuk Ogos - September,kamu tidak mahu?? Pegi lah rajin-rajin komen sana.. ^_^.v..





btw,si Aki ada buat satu segmen Saya Seorang Superman, jadi,kalau ada masa, join la ya?? Tiada paksaan.. Untuk segmen ini,tiada hadiah,sebab segmen ini adalah platform untuk si Aki mengenal sesama blogger dan juga rakan-rakan blogger lain juga boleh berkenalan sesama sendiri.. ^_^.v..

Lagipun,si Aki akan buat post yang akan mem'promote' entri-entri penyertaan anda,supaya anda boleh berkunjung dengan mudah ke blog rakan-rakan yang lain!!

Contest yang ada hadiah,akan difikirkan dulu,bila untuk dilancarkan.. ^_^.v.. Hehehe..



Aki : Kalau sambutan segmen menggalakkan, mungkin akan melancarkan CONTEST la ni tidak lama lagi,tapi,mulakan dengan hadiah kecil-kecil dulu la.. ^_^.v..


by ©eXYanne Collection

Related Post



4 hacking script:

Xx said...

wah siuk nyaaaa c aki , trus dia post pigi p penang ni hadiah ni kan ? naaa , saya tau bah , haha saya faham perasaan c aki

Aki said...

hehe.. macam tau2 ja si Miiraa.. ^_^.v..

Misya Mialen said...

thniah aki.. bertuah badan ;D

beaty said...

wangi o aki..heheh

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..