Wednesday, July 13, 2011

GILER BOLA ! MALAYSIA vs ARSENAL !!


SEGMEN KHAS DARI MR BEN yang sesuai di hati c Aki.. Gila Bola.. Hahaha.. Dipersilakan membaca.. ^_^.v..

Perlawanan di antara......



NAMA PASUKAN : ARSENAL

Pengurus : Elih Japahar 
Jurulatih : Perfect Life

Senarai pemain :


Dan lawan mereka adalah .....

NAMA PASUKAN : MALAYSIA

Pengurus : Cik Najihah
Jurulatih : Norhisham Nordin

Senarai pemain :



Ulasan Perlawanan :

00' - Perlawanan dimulakan dengan Pasukan Malaysia membuat sepak mula.

03' - Hantaran lintang kemas oleh Pasukan Arsenal dari Ben kepada Soly SoliciousSoly Solicious menanduk ke arah gawang tapi terus kepada penjaga gol pasukan Malaysia Qynisma.

09' - Pasukan Malaysia mula mengatur serangan Mantap!! Ratu Qaseh menggelecek bola dari tengah padang,menghantar kepada Nurfarahana di sudut kiri,dan hantaran lintang yang kemas di situ.. Namun tiada siapa-siapa dari Pasukan Malaysia yang mampu menyudahkan hantaran itu.

11' - Kesilapan daripada pemain pertahanan pasukan Malaysia faDz dan cik Bunny membuka peluang pemain Arsenal Ben menembusi benteng pertahanan sekaligus merembat ke gawang dan GOLLLLLL!!!!!    1-0 untuk Arsenal mendahului..

25' - Pemain agak berhati2,serang balas dilakukan kedua-dua pasukan,namun tidak dapat menghasilkan sebarang gol.

33' - Pemain Malaysia nikFatin dikasari di situ. Ben dari Arsenal dilayangkan kad kuning.

39' - GOLLLLLLL!!!!! sekali lagi,benteng pertahanan pasukan Malaysia dibolosi Fauzie Jazmani.. Kekemasan benteng pertahanan Malaysia dihukum oleh Fauzie Jazmani dengan rembatan dari jarak 30m dari gawang menjadikan Arsenal kini mendahului 2-0

45' - Separuh Masa Pertama tamat..




46' - Separuh masa kedua dimulakan.ArMie digantikan dengan Aki Karut.. adakah ini petanda kebangkitan pasukan Malaysia di separuh masa kedua??

49' - Nampaknya percaturan yang diaturkan oleh  Cik Najihah berjaya kerana Malaysia kini mengawal rentak permainan di separuh masa kedua. GOLLLLLL!!! mrsPuex dari pasukan Malaysia menjaringkan gol. Kekacauan dalam kotak penalti ketika sepakan penjuru dimanfaat sebaiknya oleh mama muda ini.

63' - Kad kuning kedua dilayangkan kepada Ben menyebabkan beliau terpaksa keluar padang kerana 2 kad kuning = Kad merah. Pengadil mempersalahkan Ben keranan mengasari Aki Karut.. Dengan kedudukan masih 1-2,Arsenal yang mendahului skor perlawanan kini bermain 10 orang..

76' - GOLLLL kedua buat pasukan Malaysia yang dijaringkan oleh Aki Karut melalui Sepakan Percuma dari jarak 22 meter daripada gawang. Kedudukan kini terikat 2-2.

85' - Kedua-dua pasukan melakukan banyak gerakan kemas dan cantik untuk menyerang balas,namun tidak ada penyudah yang baik untuk sebarang gol..

91' - GOLLLLLLLLLL!!!!!! Masa kecederaan dimanfaatkan sebaiknya pasukan Malaysia dengan gol cantik hantaran dari wynaa dan disudahkan oleh Aki Karut.  Elih Japahar ternyata kecewa dengan gol itu. Pasukan Malaysia menang dengan keputusan 3-2.


Pemain Pilihan Terbaik : wynaa
-Ulasan : Hantaran dan Kawalan Permainan yang Cergas oleh Pemain ini melayakkan dia menjadi pemain pilihan hari ini dengan rating 8.5


"Elih Japahar : Saya sangat hampa dengan kekalahan ini. Pasukan Malaysia merupakan sebuah pasukan yang kuat. Kehilangan Ben menyebabkan jentera serangan pasukan kami menemui kebuntuan."

Cik Najihah : Saya sangat gembira kerana,hari yang saya tunggu-tunggu,untuk mengalahkan Pasukan Kegemaran saya dari BPL ini akhirnya tercapai.. Terima Kasih penyokong-penyokong semua di atas Sokongan Padu anda.. ^_^.v.."


Aki : Kalau dah gila Bola,Macam ni la.. Hahaha..


by ©eXYanne Collectionhttp

Related Post



18 hacking script:

Edy Ramanov said...

fuh, terbaik!!! hehehe

Mr.Baiz said...

hahahaha mantop!!!

Aki said...

Edy & Baiz : Thanks.. Gud Luck sume Bro..

Elih Japahar said...

Hahaha..mmg terbaik kalau ko Aki~~ mcm game Top Eleven pulak ni, sedihnya jadi pengurus kalah~

miss epa said...

hee.sy salah seorng pemain arsenal. :)

TWEETY BERT said...

wahh.. ulasan terbaik nih.. saya pujii yeahh

Fauzie Jasmani said...

Whoa, aku penjaring gol kemenangan rupanya..ada video x bro? replay sat..hahaha..

Terbaik la entri nih..Happy Blogging! ;-)

bexraz said...

mantap ar broo.... gud lux..hehehhe

Aki said...

tweety bert : Yeah.. thanks sudi singgah..

Aki said...

Fauzie : Yeah.. kemenangan separuh masa pertama Bro,masa kedua,dah kalah dah.. Haha.. ade video,tapi,masalah copyright.. Hahaha.. ^_^.v.. Thanks sudi singgah..

Aki said...

bexraz : yeah thanks!! U 2 Bro.. ^_^.v..

cik Beskod said...

waaaaaaaaaaaa haha kat sini msuk jdi arsenal heheh :)

Aki said...

cik Beskod : Aah,rawak je tadi.. ^_^.v.. Thanks sudi berkunjung.. ^_^.v..

ABU said...

un kawan aku siap ambek cuti lagi nak pegi stadium tengok bola..

Niena Pengembara Ilahi said...

nk gegar jugak la.. ^^

A-L HAQIM said...

Sorang lagi kawan karut ni dah jadi pengikut yang setia anda..nak tengok Upload Gambar bersama Pemain Arsenal & Pemain Malaysia Jom Terjah blog cyber..terbaeek dari ladang ..tahap GABAN

Norhisham Nordin said...

dtg singgah blog ni dari segmen ben... apa..??? Malaysia menang 3-2..??? aisehhh, tgk laa sape coach diorang... huhuhu...


Norhisham Nordin : Jom Singgah Blog Saya

kiera'sakura said...

yeayyyy m'sia menang 3-2 .. hihihi

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..