Sunday, September 25, 2011

Buat Anda yang Kurang Berani,Ini Jawapannya..

Dalam dunia perkahwinan,seks adalah salah satu cara untuk mengeratkan hubungan di antara suami isteri.. Ia adalah cara untuk mengeratkan silturahim sesama pasangan.

si Aki tidak tahu apa-apa tentang dunia ini,tetapi pembacaan yang 'terlalu' banyak menyebabkan si Aki tahu serba sedikit tentang dunia orang kahwin ini.. Seks adalah hubungan intim sesama pasangan yang menambah lagi peratusan kasih sayang di dalam kehidupan suami dan isteri.

Mungkin,ramai di antara para isteri yang ingin memuaskan para suami dengan attire yang menarik? Pakaian tidur yang mampu menghairahkan sang Suami,tapi agak malu untuk shopping pakaian-pakaian jenis ini??


si Aki ada penyelesaian yang baik untuk anda.. Di 360Intimate.com,anda berpeluang untuk membeli sexy lingerie and attire secara online.. Terdapat pelbagai pilihan yang bakal menarik hati anda dan anda boleh dapatkannya 30-60% lebih murah daripada kedai-kedai biasa..

Ok,jangan tanya si Aki macam mana si Aki boleh jumpa ini website kerana si Aki hanya ingin  melihat gambar  membantu anda mengatasi rasa malu anda untuk shopping pakaian2 jenis ini..

Cara pembayaran yang agak mudah juga pasti lebih memikat hati anda?? Risau jika anda tertipu?? Like FACEBOOK Page mereka dan lihat respon pelanggan lain yang cukup memuaskan!! ^_^.v..

Traditional Set
Uniform Temptation
Bling-bling
Sexy sleepwear

 p/s - Yang belum kahwin tapi bakal kahwin,boleh masuk.. Yang masih budak-budak tu,sila jauhkan diri anda dari website ini.. Hahahaha..


Aki : Tolong jangan banyak tanya sama si Aki pasal ni ok.. Hahaha..

by ©eXYanne Collection

Related Post



13 hacking script:

.dida mumin♥ said...

Akidal...
saya main mata ja sama ko aa..ai lebiu lah!

aemynadira said...

sy suka tu na yg paling last...cute ni tp sexy...hehe..nnt la sy mau suru laki sy yg kasi pilih..wakakkaka! :p

Anonymous said...

hahahaha..tukoiii c aki...tapi bagus juga tu info ko tu...sbb kdg2 ni kaum perempuan ni malu kali bah beli yg baju2 mcm ni...takut nti kena cop yg bukan2 kn..so,beli la secara online..hahahah

Kpd wanita di luar sna yg telah berkahwin...manfaatkn la info si aki ini...hehehe...

thumbs up utk c aki...hehehe...

Frydolina Fay said...

Bha2 Aki, apa ko buat msuk tu website aa?? hehehe...nasib sa blum kawin...hahaha..tp sa pg tgok2 jga la..;p

Fadzmie said...

Macam tida mau berkelip pula suda saya punya mata ni ging. Tida tau kenapa. Haha. Nanti saya bookmark la ni website. LOL

Gunaqz said...

Aki,
Saya baru pigi beli sexy lingerie last week. Tu kedai dekat rumah mo pindah lokasi, jadi durang bikin sale besar-besaran. Murah-murah oo. G-string yang fancy-fancy cuma $1/each. Yang di gambar no.2 ko tu pun ada juga. Kalau tidak silap saya, $10 a pair. Tapi saya x beli. Saya borong santut sama bra yang normal saja.

Entah macam mana, terikut beli satu santut seamless yang di tengah-tengah dia ada lubang. Sia ingat koyak kah apa. Rupanya memang design dia 'koyak' di tengah! Punya sia terkajut! Sia buang terus di tong sampah. Hahahaha.

Ko percaya kah cerita saya ini Aki? hahahah. Betul mah ini..

Echa said...

hahaha..
lm lg mau beli mcm ni..wakakaka

Elih Japahar said...

Errkkk!..pakar rumahtangga kejap lagi ni...tapi gambar awek ni buat sy bitin hahahaha!

beaty said...

adehhhhhhhh...aki ko suda lah pakar lovey dovey..skg ko mau jadi counselor rumah tangga ka aki-b..he he..wah sa tada lingeri mcm ni..nanti kalau sa mau kawin suda nanti mau bili la ni..LOL

Beatrice Bianus said...

haha okeyyyy.......nda sabar mo kawin..bleh la p cari baju sana..))

kay masingan said...

adehhh si aki...bah kepada yang sudah kawin dan bakal mau kawin, p kamu cek sana..

Merryn said...

i like the uniform! and also the last pink outfit, so sweet! :D

nunui Joe said...

Alah jadi saya tidak dapat melawat ni website la ni kan. Naaantilah 5 tahun akan datang. haha ;D

Sharing is FUN!

[ HOT!! ] This Week Top Rambling..